Kdybychom vám položili otázku, proč si lidé berou s sebou na dovolenou fotoaparát, pak byste zřejmě dokázali pohotově odpovědět, že si pořizují fotografie, aby si jimi připomněli vzácné chvíle strávené u moře, na horách či u přehrady. Někteří z nás jdou na to ale jinak. Uvědomují si, že fotka je jen zastrčená v albu, zatímco upomínkový předmět má trojrozměrný tvar, a může se stát talismanem, upomínkou a praktickým výrobkem v jednom. Kupříkladu taková reklamní trička s potiskem.
Představte si, že jste se před pár dny rozhodli vydat se s přáteli na týdenní cyklistické putování napříč Českou republikou. Vyberete si například jihočeský region, rozmanitý v mnoha typech terénů počínaje rovinatým Třeboňskem a konče vrcholky Šumavy, a půjde o obdobu hvězdicového zájezdu, kdy se s pomocí doprovodného vozidla přesouváte z místa na místo a vybíráte si pro cyklistiku ta nejzajímavější zákoutí.
Aby vaše putování mělo nějaký společenský ohlas, obléknete namísto klasických cyklodresů ze syntetických vláken (pro někoho dokonce nesnesitelných) docela obyčejná bavlněná trika s potiskem. Potisk vytvoříte ve vlastní režii, každému tričku vtisknete jedinečnou podobu, například s fotografií či malbou, s vtipnými texty různých citátů či lidových moudrostí, a tričko pak může oslovovat každého, s kým se na výletech potkáte. Budete-li dostatečně kreativní, potisk na tričku bude velmi inspirativní a lidé kolem vás třeba zatouží po něčem podobném. Můžete se s nimi pobavit, jak jste přišli k jednotlivým námětům, a takto budete na veřejnosti šířit dobrý nápad nevtíravou formou.
Na tričkách by mohly být fotky nebo malby přírodních krás – zvířat, rostlin, krajinných scenérií, a pokud zvládnete malbu karikatur lidských tváří, ty rovněž mohou být důvodem pro zasmání a zlepšení nálady. Nezapomínejte, že mnozí lidé touží po kreativitě a vyhledávají vzory, které pak mohou napodobit svým vlastním originálním způsobem.